【プレスリリース】蓄積データをもとに、管理職6名・企業2社を『Interaction Award 大賞』として発表。
なお、大賞を受賞された個人・企業は、10月2日(金)開催の「現場でマネジメントに向き合う個人・生の声にフォーカスしたオンラインイベント|KAKEAI INTERACTION Day 2020 」内にて表彰すると共に、「Award Session」としてパネルディスカッションへも登壇いただき、日常のピープルマネジメントへの向き合い方や1on1などにおけるメンバーとの関わりで大切にされていることをお話しいただきます。
- 「1on1ベストマネジャー シチュエーション大賞」1on1においてメンバーの皆さまが「マネジャーに期待していた対応(具体的なアドバイスがほしい、一緒に考えて欲しい、話を聞いて欲しい…etc.)」ごとに、その1on1の満足度実績で表彰
- 「1on1ベストマネジャー 個人総合 大賞」1on1の総合的な満足度が高かったマネジャーを表彰
- 「成長支援ベストマネジャー 大賞」月に1度メンバーの皆さまへカケアイ上でヒアリングする「前月を振り返っての成長の実感」の実績が高かったマネジャーを表彰
- 「1on1ベストカンパニー 大賞」1on1の総合的な満足度が高かった企業を表彰
- 「成長支援ベストカンパニー 大賞」月に1度メンバーの皆さまへカケアイ上でヒアリングする「前月を振り返っての成長の実感」の実績が高かった企業を表彰
- 2020.4.1~2020.7.31 のクラウドシステム「カケアイ」のご利用データ
- 一定の1on1実施回数/1on1実施後の満足度(=すっきり度)入力/メンバーの皆様の「成長の実感」の入力等が確認できたマネジャーや企業
- 各賞スコアトップを表彰
KAKEAI INTERACTION Day 2020全体や、タイムテーブルについてはこちら▶︎https://kakeai.co.jp/top/lp-award2020/
The individuals and companies that received the grand prize will be honored at KAKEAI INTERACTION Day 2020, an online event focusing on the voices of individuals and companies facing management in the workplace, to be held on Friday, October 2. He will also take the stage for a discussion on how he approaches people management in his daily life and what he considers important in his 1-on-1 relationships with members.
For more information, please visit ▶︎https://kakeai.co.jp/top/lp-award2020/
- 1 on 1 Best Manager Situation Award.
In each of the 1-on-1 meetings, members were awarded for the response they expected from their manager (specific advice, thinking with them, listening to them, etc.) during the 1-on-1 session. - 1 on 1 Best Manager Overall Award.
Awarding the manager with the highest overall 1-on-1 satisfaction - Best Manager for Growth Support Award.
Monthly hearing on KAKEAI to find out the manager with the highest performance in “feeling of growth over the previous month”.
-
1-on-1 Best Company Award Awarding the company with the highest overall 1-on-1 satisfaction -
Best Company to Support Growth Award The company with the highest performance in the “feeling of growth over the previous Monthly hearing conducted monthly on KAKEAI is awarded
Awarded to the managers and top scorers of each company who can confirm the number of times they have conducted 1-on-1, inputting their satisfaction level (refreshment level) after conducting 1-on-1, and inputting the “feeling of growth” of their members.
メディア取材等のお問い合わせはこちら。
大変お手数おかけいたしますが、
「お問い合せにおける個人情報の取り扱いについて」をご確認の上、
ご入力・送信いただきますようお願い申し上げます。
担当よりメールまたはお電話にてご連絡差し上げます。
メディア取材等のお問い合わせはこちら。
大変お手数おかけいたしますが、
「お問い合せにおける個人情報の取り扱いについて」を
ご確認の上、ご入力・
送信いただきますようお願い申し上げます。
担当よりメールまたはお電話にてご連絡差し上げます。